Użytkownicy oprogramowania MagresNET objęci są profesjonalną opieką informatyczną i wsparciem producenta
w ramach asysty MagresNET.
Asysta przysługuje posiadaczowi licencji w przeciągu roku od nabycia licencji i obejmuje: dostęp do nowych wersji wykorzystywanego oprogramowania
konsultacje telefoniczne oraz e-mail PHU Infomax
wsparcie on-line z wykorzystaniem technologii zdalnego dostępu
Zasady sprzedaży asysty MagresNET
Po upływie 1 roku od zakupu licencji, nowe wersje programów dostępne są po wykupieniu rocznej asysty MagresNET.
Jej koszt uzależniony jest od okresu, jaki upłynął od wygaśnięcia poprzedniej asysty i kalkulowany jest w odniesieniu
do aktualnej wartości cennikowej posiadanego pakietu oprogramowania:
30% wartości oprogramowania, jeśli upłynęło poniżej 1 miesiąca
40% wartości oprogramowania, jeśli opłynął więcej niż 1 miesiąc, lecz mniej niż 1 rok
50% wartości oprogramowania, jeśli upłynął ponad 1 rok
Jak otrzymać nową wersję MagresNET?
W celu otrzymania nowych wersji programów należy skontaktować się z PHU Infomax.
Oprogramowanie może być dostarczone na płycie CD lub za pośrednictwem e-mail.
Możliwa jest także instalacja nowych wersji programów poprzez wykwalifikowanego
przedstawiciela PHU Infomax - usługa taka jest przedmiotem oddzielnych ustaleń handlowych.